Geo Nudy Grey - Review

Nyt reviewtä piilareista, jonka sarjan lissit varmasti jokainen joka värillisiä circle-linssejä käyttää, on jossain vaiheessa elämäänsä omistanut. Ostin ensimmäiset circlet 16-vuotiaana ja about joka kerta kun olen linssejä tilaillut, olen näitäkin aina harkinnut kun etsinnässä on ollut harmaat linssit. Aina olen sitten luopunut ajatuksesta näistä koska olen ajatellut että ei nämä kuitenkaan näyttäisi mun silmissä lainkaan niin hyviltä kuin mallin tummanruskeissa silmissä Mutta olinkin väärässä!
Tässä pari kuvaa miltä näyttää silmissä vessan kylmässä valossa. Tykkään tästä designista tosi paljon. Isontaa ja peittää just sopivasti omaa silmän väriä joka on vaaleanvihreä. Ja reunalla oleva rengas on sopivan ohut. En enää pidä piilareista joissa tuo rengas on kovin paksu, vaikka teinivuosina se oli ihan must juttu! Näiden perus Nudyjen lisäksi useimmat piilari kaupoista myy myös Super Nudyja, joissa on hieman paksumpi tuo rengas ja halkaisija (14.8mm).
Nää piilarit on kyllä parhaat harmaat mitä mulla on koskaan ollut.  Näissä ei häiritse mikään. Ei niin ulkonäöllisesti kuin mukavuudeltaankaan.  Helposti pystyin pitämään koko päivän meidän maanantaisella Ikean reissulla. Voi tosin olla että tilanne olisi toinen jos en käyttäisi silmätippoja ennen piilareiden laittoa. Tässä vielä linkki HoneyColoriin josta nämä siis ostin: klick .
Ja noi kaikki on käyttökelpoisia
PS. Alkaa olla jo hieman huvittavaa miten paljon meiltä löytyy jo pelkästään vessan peilikaapista piilareita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti