Snow for Thursday

Siis voiko tää olla todellista? Onko mulla huono karma vai miks ulkona on satanut lunta monta päivää, heti sen jälkeen kun olen sanonut et ihanaa kun on kevät ja lämmin? Lumen tulokaan ei haittaisi niin paljon jos välillä olisi lämmin, mutta esimerkiksi tänään on ollut ihan liian kylmä. Nopeasti vaihtuivat haaveet mekosta ja iltalenkista housuihin ja aikaiseen iltasaunaan. Mun sisko kävi täällä piristämässä meidän päivää ja päätettiin pikaisella kauppareissulla napata pari asukuvaa, kun sain kylmästä säästä huolimatta jostain kiskottua sen verran energiaa ja inspistä että jaksoin laittautua. Otettiin noin minuutissa niin monta kuvaa ku ehdittiin ja mentiin nopeasti sisälle lämpimään. Haha! 
Jacket: Egoist / Top: Rady / Pants: Egoist / Shoes: Nike / Bag: Blackmoral
Huomenna meidän pitää olla yhdeksältä aamulla mun äidin luona valmiina lähtemään Kuopion Ikeaan. Siinä samalla tehdään varmaan vähän ostoksia muissakin Matkuksen liikkeissä. Mun ainakin pitäisi löytää shortsit ja joku kiva laukku ettei tarttis pummia tätä Iidan BlackMoralin laukkua aina kun Radyn laukku ei sovi asuun. Oon oikeesti niin innoissani huomisesta, koska mulla on koko tämän viikon ollut niin tylsää!  Ja mikä parasta; saadaan ruokapöytä. Alkaa jo ottaa selkään tämä jatkuva olohuoneen pöydän ääressä syöminen. Mä oon myös tosi iloinen siitä että tuon Ikean reissun myötä alkaa olla kaikki kohdallaan kotona ja pääsee muiden projektien pariin, kun ei tarvitse enää sisustusjuttuja miettiä. 

Tälläistä tänään. Toivottavasti huomisesta tulee kiva päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti