YSL Underground eyeshadow palette

Heissan pitkästä aikaa! Tähän viikkon on mahtunut vähän liikaa niitä päivä kun mikään ei ota onnistukaseen ja kaikki on masentavan harmaata. Tästä syystä olen kuluttanut elämääni tuijottamalla RuPaul's Drag Racen uusinta tuotantokautta ja kuolannut drag queenien instagrameja. Varsinkin Valentina ja Farrah, en kestä miten upeita he ovat! Samalla olen itkenyt sitä miten kaukana oman meikkipussin sisältö on siitä mitä sen pitäisi olla ollakseni tyytyväinen. Siitä on ihan liian kauan kun olen viimeksi päivitellyt sen sisältöä. 
Onnekseni sain noin kuukausi sitten syntymäpäivä lahjaksi murmelilta tämän Yves Saint Laurentin Couture Variation luomiväripaletin (oh God mikä nimi, kieli menee solmuun) sävyssä Underground, josta löytyy paljon tummia sävyjä sekä glitteriä! Mulla oli tosi pitkään vähän ristiriitaiset fiilikset, koska ensimmäisillä kerroilla kun kokeilin tehdä silmämeikin käyttäen vain tätä palettia, näytin siltä että olisin ottanut Salen pihassa turpaani. Mutta aloin pikkuhiljaa käyttämään näitä luomivärejä mun perus silmämeikin kanssa ja tänään imettyäni iteseni täyteen inspistä ja itseluottamusta, päätin että nyt on aika opetella käyttämään tätä!
 
Täytyy kyllä sanoa että olen tällä hetkellä niin rakastunut tähän palettiin! Tästä löytyy maailman ihanin mattamusta (kolmas oikealta), jota olenkin ruvennut maltillisesti lisäämään mun perusmeikkiin. Ruskeaan joka päiväiseen silmämeikkiin tiensä on löytänyt myös tummempi violetti (neljäs vasemmalta) ja tuo voidemainen vaalea, joka toimii hyvin esimerkiksi kulmia rajatessa. 
Tämän päiväiseen meikkiin käytin viittä eri luomiväriä tästä paletista ja alaluomille laitoin samaa ruskeaa jota käytän aina, joka tuo vähän lämpöä. Mun silmää tämä yhdistelmä miellyttää ja olen oikeasti tosi tykästynyt tähän lopputulokseen. Opin myös taas tuhannennen kerran sen, että silmämeikkiä ei suotta kannata tuomita ennen kuin se on valmis, sillä ennen ripsiä olin valmis pesemään naaman ja turvautumaan tuttuun ja turvalliseen, mutta kun ripset saatiin päähän oli pakko todeta, ettei tämä lookki yhtään hullummalta näytä vaikka niin pelkäsinkin!
Mitä olette mieltä ja löytyykö teiltä YSL:n meikkejä?  Hyvää viikonloppua ja iloista Vappua kaikille!
 

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania sävyjä!! Ja YSLin jutuista huulikiillot ovat itelle ne the thing <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itseltä ei löydy vielä yhtään YSL:n huulikiiltoa, mutta pitääkin käydä tsekkaamassa seuraavan kerran kun tulee vastaan. ♥

      Poista
  2. Tuollainen tumma silmämeikki sopii sulle todella hyvin! <3 Tosi kaunis oot :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihania sävyjä! Näytät niin kauniilta tumman silmämeikin kanssa *_*

    Itse en ole kauheasti YSL:n meikkejä kokeillut, mutta oon kuitenkin kuullut niistä paljon hyvää! Ehkä täytyy joskus antaa mahdollisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ Todellakin kannattaa antaa mahdollisuus. Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa tästä tai YSL:n huulipunista!:D

      Poista